کیفیت

دوربین های مداربسته AAS تنوع زیادی در زمینه کیفیت دارد که از HD تا 2K را به شما ارائه میدهد که کمک میکند تصویر واقعی تر و واضح تری داشته باشید.

کنترل

دوربین مداربسته AAS سری اسپید دام از قابلیت های زوم و چرخش ۳۶۰ درجه برخوردار میباشند که شما تجربه ی متفاوتی از نظارت میدهد.

متریال

جنس بدنه دوربین های مداربسته AAS به دونوع پلاستیکی و فلزی تقسیم میشود که دوربین های فلزی ضد آب و ضد گردغبار میباشند و قابلیت کار در دمای ۶۰ درجه تا -۱۰ درجه را دارا میباشند.

ابری

شما میتوانید در هرکجای جهان که باشید با استفاده از نرم افزار انحصاری سیستم خود را مدیریت کنید. دوربین های مداربسته AAS بصورت جداگانه و همراه با دستگاه قابل تنظیم هستند که بصورت خودکار ویدیو ها و تصاویر در فضای ابری ذخیره شوند.

محیط کاربری

محیط کاربری دستگاه AAS طراحی شده است تا به راحتی با ان کار کنید یک محیط کاربری فارسی با هر آنچه که نیاز دارید کنار دست شما.

صدای دو طرفه

در برخی از مدل های دوربین مداربسته AAS میتوان میکروفون و بلندگو نصب کرد تا علاوه بر نظارت بتوانید با محل مورد نظر ارتباط صوتی داشته باشید

لنز

دوربین های مداربسته AAS از انواع مختلفی از لنز ها برخوردار هستند که برخی از انان لنز واید، چشم ماهی یا دارای زوم اپتیکال هستند که به شما دید کامل تری نسبت به محیط خود میدهد.

تشخیص

دوربین مداربسته AAS از قابلیت تشخیص حرکت، محدوده تردد، تردد مشکوک و تشخیص چهره برخوردار است. که به شما در نظارت و حفاظت کمک میکند که علاوه بر تجربه ی دقیق تر به حفظ منابع ذخیره سازی نیز کمک میکند.

به ما اعتماد کرده اند